Veelgestelde vragen

  • Hoe gaan we te werk

    Tijdens een oriënterend gesprek wordt aan de hand van uw persoonlijke situatie besproken welke behoeften en uitdagingen er bij u spelen en op welke wijze ik u daarbij kan ondersteunen. Als we besluiten het traject voort te zetten, maken we samen een persoonlijk plan waarin we stapsgewijs met uw doelen aan de slag gaan en plannen we contactmomenten in. Gedurende het gehele traject evalueren we na ieder contactmoment hoe het is verlopen en of het plan nog aansluit bij de wenselijke situatie.

  • Hoe verloopt de betaling?

    Het oriënterend gesprek is gratis. Bij trajecten van minder dan 10 uur zal er na de dienstverlening de afgesproken uren gefactureerd worden. Bij afname groter dan 10 uur zal er per 10 uur gefactureerd worden en eventueel nog resterende uren na afloop van het traject. Mijn werkzaamheden kunnen uit een PGB worden betaald als er een indicatie is voor individuele begeleiding.

  • Hoe zal het gaan na het dienstverleningstraject?

    Ik zal u tijdens het traject zo goed mogelijk ondersteunen bij het integreren van nieuwe gewoontes en routines om de behaalde resultaten te behouden. Bij cliënten met een PGB indicatie kan de dienstverlening een structurele vorm hebben. 

Vraag het aan jouw opruimcoach

Staat jouw vraag er niet tussen neem dan direct contact met mij op.

Je kunt jouw vraag hieronder op deze pagina stellen.

Stel hier jouw opruimvraag.

Ik neem z.s.m. contact met je op. Let op ik geef géén gratis opruim adviezen online.

Neem contact met ons op